Algemene voorwaarden
Kindergelukjes
Noorderpoort 7 9408 MA Assen
Telefoonnummer: 0650202466
E-mailadres: info@kindergelukjes.nl
KvK-nummer: 95657150
Bestellingen
Op alle bestellingen bij Kindergelukjes zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
Klanten die bij Kindergelukjes een bestelling plaatsen verklaren zich tevens akkoord met deze voorwaarden.
Alle prijzen bij Kindergelukjes zijn in euro’s, vrijgesteld van btw en exclusief verzendkosten.
Creatieve boxen
Alle boxen worden met de hand samengesteld en gemaakt. De inhoud van de boxen bevat elke maand een ander thema en inhoud. Het is mogelijk dat het stickervel afwijkt van de foto, of dat het cadeautje een andere geschenkverpakking betreft. Dit omdat Kindergelukjes meerdere geschenkverpakkingen en stickervellen inkoopt, passend bij het thema van de creatieve boxen.
Als een bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging waarin je bestelling, het totaalbedrag van de bestelling en de verzendkosten vermeld staan. Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via info@kindergelukjes.nl om er zeker van te zijn dat je bestelling juist is ontvangen.
Betaling en betalingstermijn
Het totaalbedrag van de bestelling, inclusief verzendkosten dient vooraf te worden overgemaakt aan Kindergelukjes. Wij hanteren een betalingstermijn van 7 dagen om aan de betaling te voldoen. Hebben wij 5 dagen na uw bestelling nog geen betaling ontvangen dan zal Kindergelukjes een herinnering tot betaling versturen. Indien er na de herinnering nog altijd niet voldaan is aan de betaling dan zal je bestelling geannuleerd worden. Wij maken en verzenden de bestelling pas zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Levering en levertermijnen
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst gaat Kindergelukjes zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Kindergelukjes doet zijn uiterste best om je bestelling binnen 2 werkdagen te verzenden. Mocht de verzendtijd langer zijn dan deze 2 werkdagen, dan zal Kindergelukjes hierover contact met je opnemen.
Let op!
- De levertijd is slechts een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
- Zondag en feestdagen zijn geen verzenddagen.
- Tevens word er in sommige regio's op de maandag geen brievenbuspost bezorgd.
- Wanneer een product niet op voorraad is zal Kindergelukjes je hierover spoedig informeren. Kindergelukjes adviseert je om op tijd te bestellen om teleurstellingen te voorkomen
Aansprakelijkheid
Kindergelukjes kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertraging in de levering als een foutief of onvolledig adres is ingevuld. Dit is de verantwoordelijkheid van de klant. Indien de klant erachter komt dat er wellicht een fout is ingeslopen dient de klant dan zo spoedig mogelijk contact op met Kindergelukjes zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing,
Kindergelukjes stelt zich niet aansprakelijk voor schade toegebracht door gebruik van de geleverde producten. De klant moet zelf een inschatting maken of de betreffende bestelling geschikt is voor de ontvanger.
Verzending
Bestelde producten worden na ontvangst van de betaling verzonden. Middels een mail wordt de klant op de hoogte gehouden als de bestelling verzonden is. De bestelling zal altijd verzonden worden met een track & trace code, tenzij de klant in het bestelproces kenbaar heeft gemaakt de bestelling zonder track & trace te willen verzenden
Kindergelukjes is niet verantwoordelijk voor vertragingen of voor het kwijt raken van bestellingen op het moment dat de bestelling is aangeboden bij de Postnl. Ook voor eventuele schade aan bestelde artikelen tijdens of na verzending is Kindergelukjes niet aansprakelijk. Mochten deze situaties zich voor doen, neem dan contact op met de vervoersmaatschappij en stel Kindergelukjes op de hoogte.
Voor meer informatie over de verzending van je bestelling is te vinden op verzending en verzendkosten.
Garantie
Indien een product, anders dan de kinderboxen defect is bij ontvangst, dan is de klant wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het defect melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij altijd samen met de klant kijken naar een passende oplossing.
Ophalen bestelling
Indien je in de buurt woont is het altijd mogelijk om op afspraak je bestelling op te komen halen, tijdens het bestelproces kun je dit kenbaar maken. Kindergelukjes zal hiervoor met de klant een afspraak maken, de bestelling kan dus enkel op afspraak opgehaald worden.
Herroeping
Er bestaat een wettelijke mogelijkheid om je bestelling na ontvangst te herroepen. Je kunt je aankoop binnen 14 dagen, na ontvangst, retourneren.
Mocht je gebruik willen maken van dit herroepingsrecht dien je voorafgaand Kindergelukjes in kennis te stellen middels een e-mail aan het e-mailadres info@kindergelukjes.nl In deze e-mail dient de klant duidelijk te vermelden om welke producten het gaat en wat de reden is van de retourzending.
Stuur de producten pas retour nadat Kindergelukjes je mail heeft ontvangen en hiervan een bevestiging heeft verstuurd. In deze bevestiging zal het retouradres vermeld worden.
Het teruggestuurde artikel dient onbeschadigd te zijn. Daarnaast dient het in de originele verpakking en ongeopend retour gezonden te worden. Kindergelukjes behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren of slechts gedeeltelijk te vergoeden wanneer de artikelen beschadigd zijn.
Verzendkosten voor retourzendingen komen voor rekening van de klant. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen op het bedrag in mindering worden gebracht.
Indien het terug gestuurde artikel voldoet aan bovenstaande voorwaarden wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 werkdagen terug gestort op je rekening.
Helaas is het niet mogelijk om de brievenbusboxen te retourneren omdat de box beperkte houdbare producten bevat. Dit is volgens de Wet Koop op Afstand waarin bepaald is dat “goederen met een beperkte houdbaarheid” niet geretourneerd kunnen worden.
Na betaling is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren, omdat Kindergelukjes direct aan de slag gaat met het afronden van de bestelling.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden de klant aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kindergelukjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het de klant vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bijgewerkt 28 oktober 2025