Garantie en klachten
Garantie
Onze kinderboxen hebben wij met zorg gemaakt en/of uitgekozen en doen er alles aan om deze in juiste staat aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport, Kindergelukjes stelt zich hiervoor niet verantwoordelijk. Wij raden je dan ook aan om in dit geval contact op te nemen met de vervoersmaatschappij. Wel stellen wij het op prijs om dit kenbaar te maken bij Kindergelukjes.
Indien een product, anders dan de kinderboxen defect is bij ontvangst, dan is de klant wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het defect melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij altijd samen met de klant kijken naar een passende oplossing.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden de klant aan om klachten eerst bij Kindergelukjes kenbaar te maken door te mailen naar info@kindergelukjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het de klant vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.